Saturday, February 16, 2008

انا سعييييييييييده


السلام عليكم و رحمه الله و بركاته

النهارده يا اطفال كان في حدث فظيييييييييع ف الكليه عندنا ليه عندي مكانه خاصه جدااااااااااااا و غير في شخصيتي كتيييييير اوي و خلاني انظر للكليه من منظور أوسع ألا و هو
Connect to Success 3
زي ما انتوا ملاحظين رقم 3 ان دي ثالث سنه يتعمل فيها الحدث ده ، انا السنه دي مش كان ليه دور تقريبا خالص بس كنت سعيده جداااااا اني باحضره و استفدت بيه جدااااا و فرحت اكتر عشان واحده صاحبتي اتطحنت فيه يا عيني البنت ألا و هي يويو و في قول اخر ايه رأفت بجد جزاها الله كل خير و جعله في ميزان حسناتها بجد فكرني بحاجات كتير جدااااا كنت نسيتها و شجعني اني مش انسي حلمي جزاها الله كل خير و جعله في ميزان حسناتها

و اللي سعدني اكتر حاجتين:

1- شفت ناس كتير متخرجين بنات يعني كانوا وحشوني جدااااااااااااااااااااااااااا و هما علي فكره اللي بدأو الحدث ده و اتعملت منهم كتير سواء ف الدراسه او الحاجات الشخصيه جزاهم الله كل خير بجد كنت سعيده جدااااااا اني شفتهم النهارده 2- حاجه مش هاقول عليها و اللي يعرفها بس " انوووو، توتي فروتي، بعجر" بجد يا حبايبي الموقف اللي عملتوه معايا النهارده مش قادره اوصف ليكوا عمل ايه فيه بجد احرجتوتي يا عيال و مش كنت متخليه اني غاليه عندكوا للدرجه الكبيره اوي دي بجد كنت عارفه اني غاليه عندكوا بس بعد النهارده بجد مش عارفه اقول ايه عمري ما هاعمل اللي عملته ده تاني خاااااااااالص

الحمد لله ، ياربنا لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و لعظيم سلطانك

2 comments:

آيـــ الله ـات said...

أنا آسفة يا يويو لإني عارفةو إني رخمت عليكي النهارده
سمحيني

Forgive MEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :X

Enjy Badran said...

يا ايوي انتي غالية علينا كلنا طبعا