Tuesday, February 12, 2008

ماحدش ينسي


السلااااااااام عليكم و رحمه الله و بركاته

ماحدش ينسي يا بنات عيد الأم هو حقيقه اللي فكرتني بيه هي بنت أختي بالصدفه كده و انا بارغي معاها
المهم بقي مافيش واحده تنسي تجيب هديه لمامتها حتي لو الميزانيه ضاربه بجد و الله ورده حتي هتفرق كتير اوي
ممكن يعني لو الميزانيه ضاربه زي غالبا عندي يعني تتفقي مع اخواتك تحوشوا حتي كل يوم جنيه و تجيبوا لها هديه عملتها السنه اللي فاتت انا و أحمد بجد ماما كانت مبسوطه اوي خاصه ان احنا لما نزلنا نشتري الهديه كنا طبعا يعني مش قلنا لها و قلت لها دي لواحده صاحبتي

بجد الامهات دول نعمه من ربنا كبييييييييره اوي و أكيد بابا برضه يعني بجد مهما الواحد عمل مش ممكن هيوفيهم حقهم ابدااااااااااااا

" رب ارحمهما كما ربياني صغيرا"
يااااااااااااااااااارب مش يحرمني منهم و لا يحرمهم مني :D
يالا يا عيال روحوا حوشوا حالااااااااا و اللي مخبي تحت البلاطه يطلع حالااااااااااا برضه دا اللي هو أحمد الولد معاه مبلغ و قدره و مش راضي يقول لي كام
:((

6 comments:

Ayoy said...

شكلكوا عيال ماحدش ناوي يحوش او يجيب هديه لماما
:d

Yasmen Refaat said...

:D

Ayoy said...

يازززمين ماشيه علي مقوله
" خير الكلام ما قل و دل"
بس هي مافيش كلام اصلااا
:p

Yasmen Refaat said...

asdik:
7'air el ":D" ma wase3 wa afsa7?!!!
mush keda bardu??

:D

آيـــ الله ـات said...

في برضو كلمة حلوة تنطبق عليكي يا ياسمين

النية تغني عن العمل

:P :P :P

Yasmen Refaat said...

هي مش "بتنطبق" .. دي في الحالان اللي زي دي بتكون "المعمول بهااااااا" .. ربنا يتولى اللي عندي
:D