Monday, December 10, 2007

موقف وحش اوي


امبارح كنت ف موقف سيء اوي يا عيال كنت مش عارفه اعمل ايه ، حسيت ان حد جاب برميل ميه و دلقه عليه
ماحدش يركز ف العربي الفصيح بتاعي:d
المهم اللي حصل اني كنت بعت ميل علي جروب كده و بعدين بنت بعتت لي ميل برايفت ليه انا بس بتسألني علي حاجه
قمت انا بالعبقريه الفذه مش ركزت و افتكرتها بعتته علي الجروب قمت انا رديت علي الجروب
و عاااااااااادي مش واخده بالي و عايشه حياتي بقي
المهم
لقيتها بعد كده جايه تعاتبني عتاب بسيط و هر رقيقه اوي اصلا
بتعابني ان انا بعته علي الجروب و انا باحاول افهم اكتشفت المأساه و اكتشفت ان هي باعتاه لي انا بس

بجد اعتذرت لها كتييييييير بس مازلت حاسه اني انسانه وحشه اوووووووووي
انا اسفه اووووووووووي

1 comment:

Anonymous said...

=)) =)) =))
ya taraaa meeeen ell "bent ell ra2ya2a" deeeeee?!!!!!! we ya tara anhy "group tu7fa" dah ?!!! ;)

3ala fekra ana a7'adt baly men ell 7araka ell "..." elle enty 3amalteha de, bass 2olt yemken enty assdaha 3alshan ana 3arfa enik "fakekaa" we bet7eby tenshury ell ma3refaa ;) =))

Note: ana 3alshan atafada ell 7araka de ba3mel 7aga faze3a 2awy :-> , lama bagy a3mel replay, basheel essm el group men ell subject-bar, 3alashan elle ana ba3talu ell replay ya7'oud balu enu mab3oooot "private" .. shufty ell 7enka fe ell 2ada2 B-)
any 7'ena2aa