Thursday, December 6, 2007

ياااااااااااااااه



ياااااااااااااااااااااااااه



الواحد لما بيكون عارفه ان في فتره ف حياته فيها ضغط كبييييييييييييير و فجأه الفتره دي تخلص
احساس جميييييييييييييييييل بالراحه النفسيه و ان الواحد عمل اللي عليه الحمد لله و كله علي ربنا

بس فعلا احساس فظيييييييييع الواحد حاسس انه عاوز:
1- يحمد ربنا "اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك، الحمد لله الذي هدانا و ما كنا لنهتدي لولا ان هدانا الله"
2- ينااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام من غير ما حد يصيحه

اللي فعلا بيعين الواحد علي الفترات دي بيكون:
- وجود ربنا سبحانه و تعالي
- وجود الهدف سواء للدنيا و الاخره من العمل
- الاصحاب جزاهم الله عني كل خير

بس للاسف بيكون مستني برضه فتره تانيه زي اللي خلصت ، تقريبا الواحد هسيتني انها تخلص بس شكلها المره دي مش هتخلص غير ف نص السنه :d

بجد جزا الله خيرا كل االي دعوا لي و اللي مش دعي ممكن يدعي تاني

مش عارفه بس بجد ادعوا لي كتييييييييير

4 comments:

Enjy Badran said...

بت يا ايه هتلاقيني الساعة 6 الصبح باتصل بيكي في التليفون علشان اصحيكي
هههههههه

Enjy Badran said...

انا كان عندي تعليق بس هو ايه شخصيات الكارتون اللي انتي عايشة فيها ديه
شوفي الصور اللي انتي حاطاها كده
ههههههههههههههههه

Enjy Badran said...

بس انتي ناصحة يا ايه بوظتي تليفون بيتكم
هههههههههههههههههههه

Ayoy said...

دي جميله اوي النحله رمز النشاط
مش عارفه انا الناس دي مش ممكن ابدا مش بيفهموا الاشارات خالص مش ممكن ابدا يااااااااي

التليفون بايظ لوحده :((