Tuesday, December 18, 2007

ليلة العيد-1


بجد يا عيال ليله العيد دي جميله اوي كده




ليله العيد اللي فات كان بقي كل عماتي جم عندنا بقي هما و عيالهم حتي اللي عايشين ف اسكندريه و كده فطروا و قعدنا بقي بجد كان يوم تحفه بغض النظر عن شغل البيت اللطيف

بجد كنت مبسوطه كده كلنا مع بعض بقي حتي اللي مش فطر جه بعد الفطار قعدنا كتييير كنت مش عاوزاهم يمشوا بالرغم اني كنت تقريبا باحلم و انا صاحيه

و بعدين كده بعد ما بديت افوق خالتكم الموقره انجي كلمتني كانت عاوزه تنزل تجيب حاجه من نفس الشارع يعني بس كان الساعه 11 بالليل انا بصراحه كان نفسي اوي و بعدين روحت قلت لبابا حبيبي كده علي جنب عشان لو حصلت اي رد فعل مش يبقي علي الملأ عشان عماتي كانوا عندنا
لقيته وافق عادي جدا عشان بس ف نفس الشارع و بعدين انجي جت و رغت مع اختي شويه و بعدين نزلت بقي مع انجي و قابلت اختها كنت بجد مبسوطه اوي
ممكن يبان ان الموضوع مش مستاهل يعني ربع ساعه مش اختراع بس كنت راجعه البيت طاااااااااااايره

حسيت بجد ان انجي كده اختي حسيت بحاجه كبيره اوي ان احنا ننزل مع بعض كده و تكلمني انزل معاها خصوصا برضه ان احنا ساكنين ف نفس الشارع فعلا كنت طاااااااايره و حمدت ربي علي النعمه دي و قررت ان شاء الله ان هي هتكرر كل ليله عيد بس طبعا مش الساعه 11


دا بقي هتعرفوه الحلقه الجايه احم قصدي البوست الجاي ان شاء الله

6 comments:

Enjy Badran said...

ويومها كلت محشي
:D

Ayoy said...

انا مش رضيت اسيح لك و اقول كلتي محشي من مين بس بدل جت منك خلاص
فاكره كان من مين المحشي:d
مسامحاكي فيه و الله :)

Enjy Badran said...

من مين يعني من بنت اختك ده بدل ماكنتي تقوليلي يا انو هاجيبلك طبق ولا حتى الحلة كلها لا يا ايه طلعتي وحشة اوي

Anonymous said...

محشي من وراياااااااااااااااااا :o
اوعوا تقولوالي انه كان ورق عنب =((
مش هسامحكوا عمري كله [-(

Enjy Badran said...

لا كان محشي كرنب بس ده كان سرقة لكن في رمضان كلنا عندها محشي ورق عنب بس كان خطير تسلم ايد اللي عملته وتسلم ايد اللي كلته
:D

Anonymous said...

طيب خلاص .. زي بعضه .. نمن عليكوا ونسامحكوا المره دي ..بس تك كييييييييييير .. المره الجيه مش هتعدي ببلاش
>:) B-)