Friday, January 25, 2008

اجاااااااااااااااااااااااازه


السلام عليكم و رحمه الله و بركاته

اجاااااااااااااااااااازه الظاهر يا عيال ان الكلمه دي لسه موجوده مش اتلغت من المعجم

انا كنت عندي شك ف الموضوع جه بس الظاهر فعلا ان احنا اخدنا الاجازه المهم بقي يا بنات الواحد عاوز يعمل حاجات فظيييييييعه من فتره تسليم المشاريع كده الواحد نفسه يعمل حاجات كتيييييييير كل حاجه يقول ف الاجازه لحد لما كتبتهمبقوا حوالي 15 حاجه محترمين كل نقطه عاوزه اجازه لوحدها

المهم بجد احساس جميل اوي كده و انا قاعده مع بابا و ماما و اخويا ف البيت كده يااااااه و امبارح روحت لاختي و لعبت مع الاطفال بجد مش مصدقه نفسي للاسف في حاجات جميله الواحد بيفتقدها ف ايام الدراسه

بس بجد انا باصحي عشان انا عاوزه اصحي مش عشان ورايا مذاكره او ماده قبلها يوم واحد او عشان اكمل مشروع صحيح الواحد بيصحي عشان هدف يحققه ف اليوم بس مش بيكون بالقهر بتاع الدراسه برضه بيكون هدف بتاعي انا اللي محدداه انا اللي حاطه خطوطه

المهم يا بناااااااااااات احنا ف اجازه مش عاوزه حد يخلي ف نفسه حاجه اللي نفسه ف حاجه يعملها

4 comments:

Yasmen Refaat said...

hya mush etla3'et men ell mo3gam
de bass undeclared identifier in our FCI Compiler

enty 3arfa eh 2awel 7aga ha3melha???
HARA7'EM 3ALYKYYYYYYYYYYYYYYYYYB-)
it's hewayety ell mofadalla ;;)

tany 7aga ba2a ................. mufag2a ... mush hatsada2y nafsik menhaa ............ check ur facebook account ............ laaaaaaaaaaaaaazem afde7ku >:)

Ayoy said...

مش تقولي انك نزلتي الصور عليه
اوعييييييي
استري علينا
عموما انا مافيش فضيح كتير انا اللي كنت باصور انتو ا اللي خسرانيييين
:p

آيـــ الله ـات said...

ما إنتو بهدلوتني برضو في الصور
مصورني وحش جدا و أنا زي القمر أكيد
و صوري باااااااااااااااااااااااااايخة
ربنا يسامحكم يااااااااااااا رب

Yasmen Refaat said...

any fede7a ya katkuta menik leha ;)

3alahsan te3rafu bass eny Zat afdal 3aliku :P

again, any fede7a :->