Tuesday, January 29, 2008

ليله العيد -2


كنت زمان ه من فنره كتبت عن ليله العيد الصغير دلوقتي ايها البنات الاعزاء نود ان نحكي لكم عن العيد الكبييييييييييير از بمعني اصح العيد بتاع الخروف

=======

طبعا زي ما قلت لكوا ان انا باتعامل مع انجي بجزء كبييييير من الديمقراطيه فقررت اني اكرر موضوع خروج ليله العيد ده كل عيد مع انجي مهما حصل ان شاء الله
المهم اتفقنا انا و ستكم انجي ننزل نتمشي الساعه 7 و كانت في خطه قااااااتله ان احنا ناكل كشري و انا حطيت اماااااااال كبيره و فطرت اي كلام مع قرايبنا عشان هاكل كشري و فجأه جت المفاجأه الصادمه من اللي اسمها انجي دي ان احنا مش هناكل و طبعاااا كنت طول ما احنا بنتمشي جعااااااانه و كنت علي وشك اني اعمل لها فضيحه
المهم يعني بجد حسيت ان احنا عملنا حاجات كتيييييييييييييييير ف وقت قليل و كنت مبسوطه اوي
نزلنا نتمشي شويه كنت عاوزه اجيب حذاء انتوا عارفين نضافه العيد بقي المهم روحنا كده شارع الهرم و ماحدش يفهم غلط كان اول الهرم و اتفرجت كده علي 3 محلات و مش عجبني حاجه طبعا انجي كانت هتقتلني انه 3 محلات مش عاجبني حاجه روحنا عند عمو بتاع قصب باحب اشرب من عنده عشان بيفكرني بأيام البراءه لما كنت ف اعدادي و ما قبلها
المهم جبنا بتاع كده عجيبه كان طعمها تحفففففففففه لدرجه ان انا و انجي بعدها روحنا نشرب حاجه تانيه عشان نغير طعم البتاع العجيبه دي
المهم يعني كان المفروض اعزم انجي بس كانت مش عزومه كامله يعني هي برضه شاركت ب نص جنيه

المهم يعني جت ف دماغ انجي فكره شريره و روحنا فيصل مش هاقول ايه الفكره طبعااااا المهم عملناها و في الاخر بعد كل ده افتكرت اني كنت عاوزه اجيب حذاء يا عياااال المهم جبت بتاعه فظيعه اوي لدرجه ان سامي احم قصدي بابا يعني قال لي ان اول مره اجيب حاجه عدله " بيعزني اوي سمسم ده"

بجد يا انو كان يوم فظييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييع ربنا ما يحرمني منك ابداااااااااااااااااااااا

8 comments:

Yasmen Refaat said...

=)) =))
كتك نييييييييييله يا تحفه
تلت تربع البوست .. المهم بقي .. المهم بقي .. المهم بقي

وكل مره اقول : المهم هيحي اهو .. المهم هيجي اهو .. والبتاعه خلصت ومفيهاش كلمه واحد مفيده

اهوا دا جزات اللي يمشي مع جدو .. كااااام مره اقولك بلااش جدو .. بلااش جدو .. شوفتي النتيحه بقي؟

حاجة تانيه .. انتي ازااااااي تحطي صورتك كدا علي الملاء .. كدا عيييييييييب

اخر حاجه بقي .. انتي بتسرحي بينا ؟؟.. ازاي مشيتوا كدا انتوا الاتنين في ليلة العيد الكبير في الشوارع كدا عادي؟؟ ولا هوا انتوا مشيتوا من شوارع مفيهاش جزارين؟؟؟ فاعلشان كدا متمسكتوش؟؟

Enjy Badran said...

ايه يا ياسمين الظرف ده
انتي قبل ماتنامي قلتي لازم ارخم عليهم
:D
يا بنتي ارحمي نفسك
بس والله تلاقيكي متغاظة لاني وايه نزلنا مع بعض ونفسك تعرفي الحاجة الشريرة اللي عملناها
بس طبعا مش هنقولك عليها
بس انتي عارفة انا بافكر اعمل الحاجة ديه كل فترة كده ان شاء الله علشان الواحد يزداد شر

Ayoy said...

اولا ردي علي البنت ياسمين:
مالكيش دعوه مش عاجبك مش تقري المهم بقي :p
ان اللي انا حاطاها دي صورتك يا ياسمين انتي مش مركزه و لا ايه مش ممكن ابدا
و بعدين علي رأي انو انتي متغااااااظه عشان انا وهي بنخرج مع بعضينا
ثانيا: ردي علي انوووو و كله يوسع اني طبعا نفسي ننزل تاني اي وقت قولي لي قبلها و انا تحت او فوق امرك يعني

Yasmen Refaat said...

بقيييييييييي كدااااااااا
ماااااااااااااااشي

وبصراحه انا فعلا كنت داخله انام :D
فقولت امارس هوايتي المفضله علي ايوزز

وانا مش متغاظه .. والشكليات السطحيه دي مش بتفرق معايا خااااااااااااااااالص
ولااااااا بيهمني .. علي راي كازكو;)

luv u ya 3ayaaal, we ba7ess beqemet ente3ash el Yasmen we ana bara7'em 3ala 2ay 7ad bamoooooot feh :X:X:X:X:x

Ayoy said...

ليه يا ياسمين كده ترخمي علينا يعني ياختشي ارحمي نفسك شويه و ارحميناااااااا بقي
لا طبعا يا يازززززمين رخمي براحتك
و انا كمان بحبكوا ايها الاطفال الاعزاء رفقاء الكفاح :D

Enjy Badran said...

معرفش ليه يا ياسمين وانا باقرأ كلمة انتعاش الياسمين افتكرت اعلانات برسيل
ههههههه

Ayoy said...

لا لا جامده اوي دي يا انو جميله اوي مع اختلاف الاحساس انا افتكرت اعلان كومفرت

Yasmen Refaat said...

يااااااااااا تحفه منك ليها
انا اقصدي
انتعاش zest bel yasmen :P

=)) eh ell wasla ell e3lanya de /:)

we ba3den ezay makontesh are7'em 3alyk enta, ara7'em 3ala meeeeeeeen ya 2adaray ;;)