Wednesday, April 16, 2008

يا خووووووووفي



كنت من كام يوم كده باكلم لوللا ف التليفون و قالت لي حاجه بجد زعلتني اوي كده قالت لي تخيلي ان الاجازه اللي جايه دي اخر اجازه لينا في الكليه ان شاء الله اخر اجازه صيف يعني

اتضايقت اوي ساعتها مش تخيلت اني ممكن اسيب الكليه ، بالرغم من ان نفسي اشتغل جداااااا بس برضه الكليه عشره عمر برضه بجد متضايقه اووووي كده مش متخيله اني هاصحي يوم مش هاروح الكليه كده و اشوف العيال الفاقدين اللي باحبهم كده و مش هنقعد 12 ساعه في الكليه كده كيليتنا بيتنا الاول و الثاني و الثالت

بجد يا عيال كده ممكن مش اشوفكم كده كل يوم بغض النظر عن مثلا يازززمين اللي بتاخد نص الأسبوع أجازه بس مش مشكله باعرف برضه ارخم عليها


4 comments:

Enjy Badran said...

متهيألي أنا مش عاملالك مشكلة خالص
انتي لو طلعتي ايدك من الشباك ممكن تسلمي عليا
:D

Eng.Ebtehal said...

سبحان الله
و الله يا آيه أنا النهاردة كنت واقفة مع واحدة في الكلية و كنت بقولها بالتقريب نفس الكلام اللي انتي بتقوليه ده
أنا فرحانة أوي اننا بنفكر زي بعض يا بابي
و طبعا حتي لو سبنا الكلية عمرنا مهنسيب بعض أبداااااااااااااااااااا

Yasmen Refaat said...

:-w :-w :-w
na3am ?!!!! 5eeer iSA ya3ny ?!!!!

talat terba3 el post "keda" ... we kamaaaaaaaaaaaan gayba fe serty we messaya7aly x(

a3mel ana eh delwa2ty ya3ny :-w :-w :-w

Ayoy said...

انووو: اه يا انو من الشباك و اجي ابات عندكم بس فضوا لي اوضه و لا لا لا الاء ان شاء الله كده هتكون اتجوزت و سريرعا فضي ف ممكن اجي ابات معاكي و انورك :p

===
توتوووتي:اه طبعا بنفكر زي بعضينا و و قلنا بقي بلاش نحب ف بعض قدام دارلولتي و طبعاااا ان شاء الله مع بعضينا ملنا علي طوووووول
====

دارلولتي: اه كل البوست " كده" ان كان عاجبك و اه جبت اسمك هتعملي لي ايه يعني :d