Friday, November 30, 2007

احلامي - 1


السلام عليكم و رحمه الله و بركاته



كنت من فتره كده بعتت اني هاكتب مذكراتي عن احلامي الورديه ايام البراءه ، قصدي قبل دخول الكليه

ام هند ، طبعا زي ما انتوا عارفين انا عندي اتنين اخوات ربنا ما يحرمني منهم :
احمد اخويا ، بمعني اصح توأم بس هو اكبر مني بخمس دقايق
وسام: اختي الكبيره العاقله الرزينه و هي العانم متجوزه و عندها مصيبتين قصدي بنتين بانسيه و ياسمين ، ما علينا من الجنينه اللي هي عاملاها ف اسامي العيال دي

هابدأ معاكوا من ابتدائي كده و هاعدي بسرعه ، هاقول بس المواقف اللي اثرت ف نفسيتي

8 comments:

Anonymous said...

انتي هتنقطي الحلم
قولي مرة واحده ياختي مش تقولي كلمتين وتسكتي
مش معقول ابدا يا أختي

آيـــ الله ـات said...

هو لازم مقدمة عن الأسرة الكريمة يا يويو
ادخلي يا حبيبتي ..

ملحوظة:
أنا مثارة أوى أعرف أحلامك دي
يمكن أقلدك و أنافسك في السوق بعد كده

Anonymous said...

يووووووووووووووه .. ماتسيبو البت تبوب اللي جواها .. لحسن يحصلها اوفر فلو ولا تضرب نلل بوينتر اكسيبشن

بوبي يا بنتي وخلصينا بقى .. ورانا بلاوي متلتله .. بس يااااريت تبوبلنا كتير عن ياسمين .. اكيد طبعا زي القمر والشمس والورد والفل والياسمين اللي في الدنيا كلها .. اصل كل اللي اسمهم ياسمين بيكونوا زي العسل زي كدا ;;)

Ayoy said...

ايه ايه ، براحه عليه شويه ايه ياختي داااا ، و بعدين لازم تعرفوا مقدمه عن الاسره الكريمه عشان هتيجي سيرتهم ف ا حلامي براحه بقي

و علي فكره يا ياسمين ن لكل قاعده شواذ:p

Anonymous said...

طبعا طبعا طبعا .. اكيد يل بنتي .. انا فهمه كويس قوي الموضوع داه .. اكيد طبعا مفيش زي .. ولا هيبقي ان شاء الله .. دا انا فريده من نوعي ..مفيش في حلاوتي ولا طعمتي ولا خفت دمي اتنين .. انا بس حبيت اعيش في دور البنت اللي عندها ذوق .. ومرضتش اطلع كل قدراتي وامكانيتي الوهميه .. لكن بما انها جت من عندك .. اوك .. نو بروبلم

Enjy Badran said...

خدعوك فقالوا يا ياسمين
ههههههههههههه

Anonymous said...

x( x( x(
بس يا متغاظه .. بلاش الحقد الدفين اللي جواكي داه بس .. هتطولي وتروحي فين بس بعد كدا؟!!!!!!!!!!! نجبلك واحد يشيلك ويخلصنا منك منين بس يا جدو؟

Ayoy said...

عيب يا اولاد ، بتتخانقوا كده مع بعض قدامي .... خلاااااااااص انا ماعرفتش اربي .. مافيش فيكوا امل ان حالكوا ينصلح، عيال اخر زمن
:p