Wednesday, March 5, 2008

Pictures :D








13 comments:

Enjy Badran said...

هي الصور جميلة أوي يا آيه :D
بس إيه العلاقة ما بين الصور دي
:D

Ayoy said...

في علاقه قويه جداااااااااااااا:
1- ان هما وصلوني علي الفيس بوك
2- و دا الاهم ان هما عجبوني قلت بقي افرفش الشعب :d

Enjy Badran said...

ده تبع برنامجك الإنتخابي برضه
:D

Ayoy said...

لا لا خلاص لقيت مشغولياتي كتير و اني مش هاقدر اعطي الشعب حقه ف قررت اني اتنازل بعد ان فزت بجداره من المرشحه ايات عن الكرسي لياززززززمين

:d
الله يكون في عون الشعب

Yasmen Refaat said...

/:) ma7adesh yegeb fe serty we ana mush mawguda x(

keda 3eeeeeeeeeeeeeeeeeb

Yasmen Refaat said...

ahaa .. neset 2a2olik enik nesety te2oly meeeeeen elle ba3athumlik 3ala ell face book ;;) :D

Ayoy said...

اه صحيح انا نسيت أخبر الشعب ان ياززززمين هي اللي باعته لي معظمهم تقريبا او كلهم انا مش فاكره اوي عشان في حبه منهم عندي من فتره
و بعدين خلاص يا ياززمين مش لازم تفضحيني يعني ممكن بيني و بينك كده :D

Yasmen Refaat said...

mab2ash $!kn B-)

Yasmen Refaat said...

el soura el tanya de betfakrny be 7aga kedaaaa ;;) B-)

wa7'da balik enty ;) :P

Yasmen Refaat said...

shaklik wala enty hena /:)

Ayoy said...

مش تزعلي مني يا يازززمين بس انا فعلا مش فاكره :(

Yasmen Refaat said...

:O ... bgad!!!!! Mo2men???!!!!!!!!

Ayoy said...

فعلا :d
طيب خييير يا عيال ادي الزهايمر اشتغل